Piilosetille uusi markkinointivastaava

Piilosetin myynti- ja markkinointitiimi vahvistuu uudella jäsenellä, sillä Olli Mäki on nimitetty lokakuussa 2021 Piilosetin uuteen markkinointivastaavan tehtävään.

Olli on innoissaan uudesta työstään kansainvälisessä vientiyrityksessä:

”Vaikka Piiloset on paikallinen perheyritys, niin itseasiassa Piilosetin tuotteita viedään yli 30 maahan. Piiloset on myös Suomen ainoa silmälasilinssien valmistaja. Piilosetin kaltaiset yritykset ovat todella tärkeitä niin elinkeinoelämälle kuin koko Suomen hyvinvoinnille.”

Koulutukseltaan Olli on kauppatieteiden maisteri ja hänellä on useiden vuosien työkokemus markkinointi- ja myyntityöstä, sekä luovista videotuotannoista.  Ollilla on myös kokemusta tapahtumatuottamisesta sekä yhdistysten hallitustyöskentelystä. Markkinointityössä Olli arvostaa tuloksellisuuden ohella luovia ideoita ja haluaakin ennakkoluulottomasti kehittää Piilosetin viestintää.

Piiloset on hiljattain lanseerannut kaksi uutta kuluttajabrändiä: silmälasibrändi OLOlinssit® ja Puro Silmille® -kuivasilmätuoteperheen. Nämä brändit tulevatkin olemaan uuden markkinointivastaavan työnkuvan keskiössä. Kotimaisuus, laatu ja vastuullisuus ovat tärkeitä Piilosetille, ja näiden arvojen puolesta lietolainen Piiloset puhutteli nuorta kauppatieteilijää:

”Piilosetissa yhdistyvät monta itselleni tärkeää arvoa: laatu, kotimaisuus ja ekologisuus. On hienoa päästä kehittämään Piilosetin brändejä ja vastaamaan yrityksen kunnianhimoisiin kasvutavoitteisiin yhdessä Piilosetin osaavan tiimin kanssa.”

Vapaa-ajallaan Olli urheilee monipuolisesti lenkkeilyn, pyöräilyn ja salitreenin parissa. Talvisin Olli harrastaa mm. vapaalaskua.

”Olen aina kunnioittanut luontoa ja pitänyt luonnossa liikkumisesta, siksi Piilosetiin perehtyessäni arvostinkin erityisesti Piilosetin vastuullisuutta ja esimerkiksi aurinkoenergian käyttämistä tuotannossa.”

Lisätiedot:

Olli Mäki, markkinointivastaava, puh. 041 7314 280, olli.maki@piiloset.fi